تلویزیون 50 اینچ 4K اسمارت سامسونگ 50AU7000


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1401
بازدید : 573
نویسنده : علی

تلویزیون 50 اینچ 4K اسمارت سامسونگ 50AU7000

samsung tvبا ویژگی و کارکرد pur color می توانیم تصاویری شفاف تر ، واضح تر و با حاتی طبیعی و زنده ببینیم و در حس و حال برنامه غرق شویم. Pur color وسعت زیادی از انواع پالت رنگ ها را ارائه داده و به طبیعی بودن آن ها کمک می کند. یا HLG وضوح کیفیت تصاویر را بهبود می بخشند. اچ دی ار با بالا بردن وضوح تصویر پالت رنگ های به کار رفته در PURCOLOR را واقعی تر نشان می دهد. و HLG نیز نقش زیادی در این مورد دارند. با استفاده از کارایی این تکنولوژی ها در حس و حال نمایش ها غرق شوید و لذت ببرید. پردازنده ها هسته و مرکز تلویزیون محسوب می شوند ، چراکه عملکرد اصلی بر عهده آن ها است. پردازنده ها تراشه ای بسیار ریز هستند که با تجزیه و تحلیل تصاویر و ارتقا دادن سطح کیفیت و از بین بردن نویز های صحنه ها ، نمایشی بی نظیر را ارائه می دهند. پردازنده کریستالی نمونه جدید و پیشرفته تراشه ها بوده و تصاویری کریستالی و درخشنده را منتشر می کند.

تلویزیون سامسونگ ال سی دی ۳۲ اینچ

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچتلویزیون X9000J قدرت ارتقای کیفیت محتوای تصویری به بالاترین میزان را دارد و این را مدیون پردازنده Cognitive XR است. ترفند سونی در x9000j برای درخشان تر کردن تصویر، تزئین نمایشگر با رنگ های اضافی است و این بیشترین درخشش را برای هر محتوا به ارمغان می آورد. فناوری TRILUMINOS pro با تولید پالت گسترده تری از رنگ ها، رنگ های زنده و طبیعی تری را تولید می کند و این باعث می شود هر آنچه تماشا می کنید به واقعیت نزدیک تر باشد. با خرید تلویزیون سونی X9000J سونی خود را در صدایی شفاف و کاملا چند بعدی محاصره کنید! با XR-Balanced بهتر بشنوید! برخی از قابلیت های تلویزیون سونی X90J بسیار ویژه هستند مانند همین اسپیکرهای XR-Balanced که سیستمی منحصربفرد از سونی است و کیفیت صدای بالا را برای اصوات پخش شده در تلویزیون رقم می زنند. به دلیل اینکه این روزها اکثر دستگاه ها و لوازمی که استفاده می کنیم هوشمند هستند پس نیاز به خرید یک تلویزیون اسمارت نیز روز به روز بیشتر می شود.

  • تکنولوژی PurColor و تولید رنگ های طبیعی
  • سه بعدی
  • پشتیبانی از EPG
  • لوازم جانبی تلویزیون - محافظ صفحه تلویزیون
  • استفاده خانگی و معمولی
  • فناوری Bluetooth Low Energy

تلویزیون فورکی سامسونگ AU9000 یک تلویزیون مناسب بازی است که با استفاده از تکنولوژیهای که به کار گرفته شده است انتظارات یک گیمر را به خوبی برآورده میسازد. با خرید تلویزیون فورکی 55 اینچ AU9000 سامسونگ، یک بازی مهیچ و حرفهای را تجربه کنید. این تلویزیون از فناوری FreeSync و فناوری ALLM برای ارائه تصاویر با نرخ تاخیر کم پشتیبانی میکند. یکی از مشکلات تلویزیونهای قدیمی ارائه تاخیر با صحنههای سریع بود به طوری که همیشه مخاطب از دیدن فیلمهای اکشن و بازیهای با سرعت بالا نارضی بود. شرکت سامسونگ در تلویزیونهای 2021 با برخوردای از تکنولوژی Motion Xcelerator Turbo، این مشکل را برطرف کرده است. با استفاده ازتکنولوژی Motion Xcelerator Turbo، تصاویر و محتواهایی با حرکت سریع با بهترین کیفیت نمایش داده میشوند. در صحنههای سریع دیگر شاهد تاخیر و هاله نخواهید بود و شما تصاویری صاف و روان را دریافت خواهید کرد. تلویزیون au9000 سامسونگ با صفحه نمایش 55 اینچ نیز از این تکنولوژی بهرهمند است و با خرید این تلویزیون میتوانید یک بازی مهیج را تجربه کنید. زاویه دید گستر در هنگام انجام بازی برای گیمر بسیار اهمیت دارد و برای گیمر جدا از تسلط بالا، هیجان بیشتری را برای برنده شدن در بازی ایجاد میکند. تلویزیون 55AU9000 سامسونگ با استفاده از Super Ultrawide GameViewg & Game Bar، نسبتهای صفحه نمایش 9:21 و 9:32 را برای گیمر فراهم میکند و دید اضافی را برای به حداکثر رساندن تجربه بازی و برنده شدن را ایجاد میکند. منوی Game Bar در گیم پلی به شما این امکان را میدهد که نسبت صفحه، بررسی تاخیر ورودی، HDR، FPS، تنظیمات هدست بی سیم و سایر موارد را تنظیم کنید.

  • مایکروویو و سولاردام
  • دارای تمامی دکمه های موجود در کنترل اصلی
  • سایز پایه دیواری 400x400 میلی متر
  • System Manager را انتخاب کرده، Time و سپس Off Timer را انتخاب کنید

آیا به دنبال گرفتن تلویزیون جدید هستید اما نمیدانید چه مدلی بگیرید؟ شما حق دارید چرا که هر ساله مدلهای جدیدی از تلویزیونهای هوشمند به بازار عرضه میشود که دارای پنلهای بزرگتر ، کیفیت تصویر بهتر و پردازندههای اصلی قویتری هستند. بیشتر تلویزیونها در نگاه اول تقریبا یکسان هستند و تنها بعضی از آنها بزرگتر یا باریکتر از بقیه هستند. و درک تفاوتهای اصلی آنها بعض اوقات دشوار است. ما در این مطلب از سلام بابا تلویزیونهای ال جی و سامسونگ را که از بزرگترین فروشندگان تلویزیون در جهان هستند مقایسه میکنیم. این دو برند برای هرکسی که قصد خرید تلویزیون را دارد یکی از گزینهها هستند. بنابراین این مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ به شما در تصمیم گیری آگاهانه درباره اینکه کدام تلویزیون برای شما مناسب است کمک میکند. رقابت بین ال جی و سامسونگ از دیرباز معروف بوده است. این دو کمپانی کرهای برای بیش از 50 سال است که با هم رقابت جدی دارند و بارها ماجراهایی در مورد کشمکشهای میان آنها بر سر ادعای دزدیده شدن مدارک سری، جاسوسی یا مواردی نظیر اینها به گوش رسیده است.

امروزه خرید تلویزیون SAMSUNG بسیار راحت تر از قبل شده است. تلویزیون 2022 سامسونگ هم از جدیدترین مدل های با کیفیت تشکیل شده است. در واقع تلویزیون های 2022 تنوعی بسیار زیاد از مدل های با کیفیت و با امکانات بروز هستند که در اختیار شما قرار گرفته اند. سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تلویزیون است که هرساله مدل های جدید خود را تولید و روانه بازار میکند. در این راستا کاربران زیادی هم به دنبال خرید تلویزیون 2022 سامسونگ هستند که میتوانید با قیمت های بسیار مناسب در این فروشگاه بهترین مدل های 2022 سامسونگ را انتخاب و خریداری نمایید. سامسونگ در تولید تلویزیون های خود برای انتخاب مدل ها از ترکیب حروف و اعداد استفاده میکند که در سال 2022 مدل های سامسونگ با حرف B نام گذاری شده اند. این حرف بسته به مدل های سامسونگ در اول مدل یا آخر مدل آمده و شما میتوانید به راحتی مدل های 2022 سامسونگ را تشخیص دهید.

دریافتشده در ۲ فوریه ۲۰۱۸. عکس اولین تیم زنان تاج». سوت. ۱۶ دی ۱۳۹۳. بایگانیشده از اصلی در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۷. دریافتشده در ۲۴ آبان ۱۳۹۶. ↑ «تیم فوتسال استقلال تهران از لیگ حذف شد! ». ۱۶ ژوئیه ۲۰۰۸. بایگانیشده از اصلی در ۲۲ آوریل ۲۰۱۹. دریافتشده در ۲ فوریه ۲۰۱۸. ↑ «قهرمانی آسان پرداخت برای دومین سال متوالی/ اعلام نتایج برترینهای روز پایانی». بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۸. ↑ «تیم استقلال تهران در فصل جدید لیگ دو و میدانی شرکت میکند». طرفداری. ۲۰۱۸-۰۹-۲۴. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۱۴ آوریل ۲۰۱۹. ↑ «رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی استقلال شد / ادامه حضورم در میادین مشخص نیست ! ». بایگانیشده از اصلی در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰. ↑ «قرعه کشی لیگ برتر کشتی انجام شد». FcEsteghlal. بایگانیشده از اصلی در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰. ↑ ۲۶۶٫۰ ۲۶۶٫۱ جهان|TABNAK، سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و. «همه رکوردهای تاریخ لیگ فوتبال ایران».

تلویزیون سامسونگ اصل کره

خرید تلویزیون سامسونگسیستم صوتی تلویزیون ال جی 55UN8060 دو کاناله است و توانایی تولید صدای سه بعدی و فراگیر را ندارد. ال جی به کمک تکنولوژی Ultra Surround صدای فراگیر را به صورت مجازی شبیه سازی moloudi mall می کند. به این ترتیب شما صدای جذاب تری را تجربه خواهید کرد و لذت تماشای تلویزیون بیشتر می شود. کیفیت و قدرت صدا جزو آیتم های مهم یک تلویزیون محسوب می شود. اگر کیفیت تصویر یک تلویزیون عالی باشد اما صدای خوبی نداشته باشد، تماشای تلویزیون آنچنان لذت بخش نخواهد بود. به همین منظور شرکت های مختلف با استفاده از روش های مختلف اقدام به تولید صدای فراگیر نموده اند. ال جی به کمک تکنولوژی Ultra Surround توانسته صدای فراگیر را به صورت مجازی شبیه سازی کند و از طریق بلندگوهای 2 کاناله پخش نماید. صدای تولید شده توسط این تکنولوژی به اندازه سیستم های چند کاناله دقیق عمل نمی کند اما داشتن آن روی این تلویزیون باعث می شود تا از تماشای فیلم ها و بازی ها لذت بیشتری ببرید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید تلویزیون سامسونگ وب سایت خود باشید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com